decemberungen

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Igår ;D

Av decemberungen - 22 april 2011 10:05

Hej, hann inte gör inlägg igår så nu kommer lite information om gårdagen .

På natten från onsdag-torsdag så tältade jag med Kajsa och syster, 

och igår så åkte syster till väla med min andra syster så då var jag och kajsa ensamma hemma :D ♥


Vi åkte lite båt, åt glass och körde moped ;$

Sen lite senare, typ vid 3-tiden så cyklade jag och kajsa in till henne och var där ett litet tag. Ofelia kom lite senare och då gick vi till kajsas farmor och klippte gräset :)


Idag vet jag inte vad jag ska gör, kanske tar och ringer en kompis eller något sånt , ♥


Pusshej// E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av decemberungen - 5 juni 2011 11:22


    Blir väl en till Chill dag med sol och bad ;) Ikväll sover man kanske med Evelina ! ♥   På måndag , ska man nog träffa Kajsa, jonthe , Ofelia och Isabella !  Sen klockan . 16 är det träning   Farfar fyller också år då så det...

Av decemberungen - 2 juni 2011 20:19


  Love.. Now & Forever ! ♥  Älskar er alla, ni är helt underbara !          ...

Av decemberungen - 28 maj 2011 21:22


Hittills har helgen varit gött, för från Fredag-Lördag sov man hos Isabella med Kajsa och Syrran. Nu på Lördags eftermiddagen så åkte man till väla fast med mamma, systrar och kompis ;D !  Imorgon så ska vi spela hemma match ;)  !    Hoppas det g...

Av decemberungen - 20 maj 2011 15:20


hej, dagen var väl okej ..? Typ vid halv 7 tiden eller något så ska jag åka till Lingvallen på läger ;p ska vara där hela helgen ;♥   syster med leopard tröjan ;)   ...

Av decemberungen - 18 maj 2011 18:36


   

Presentation

Hejsan alla läsare, ;)
Jag heter Elvira och är 12 snart 13år.♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du att jag ska skriva mer om i min blogg ? ;$♥
 ´mode och smink
 sport
 skolan
 kompisar
 familj
 djur och natur

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards